حلماسادات خانومحلماسادات خانوم، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

عاشقانه های من و نی نی

8. هفته 25... هفته گرسنگی ها

1393/3/5 8:28
نویسنده : مامان خانومی
641 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

حالت خوبه دختر گلم؟ خوش میگذره نازنین؟ دختر شیکموی مامان، هر وقت که خوراکی میخورم، یا حتی هر وقت خوراکی میبینم شروع میکنی به تکون خوردن. بعضی چیزا رو دوست داری و بیشتر عکس العمل نشون می دی. مثلا طالبی، یا چایی که با خرما بخورم. هندونه هم انگار دوست داری... تازه ورزشکارم هستی و مامان هر هفته می بردت استخر تا انشالله بتونی طبیعی به دنیا بیای. 

هفته پیش مادرجون از شیراز اومده بود پیشمون که اینجا دنبال خونه بگردن و شما که به دنیا اومدی گاهی بیان کرج پیشمون اما مورد مناسب گیرشون نیومد ... خلاصه اون دو روزی که اینجا بودن من حسابی تپل شدم، دو کیلو یهویی زیاد کردم و خودم خیلی برام عجیب بود. شده بودم 68 کیلو و خورده ای... اما چند روز بعدش برگشتم به وزن سابقم و تازه فهمیدم اینها وزن اون هم ورمی بود که داشتم...  راستی فیلم سونوی هفته 18 ات رو براشون گذاشتم و کلی ذوقتو کردن

این روزا روزهای گرسنگی مدامه مامانم... بر خلاف دو ماه پیش که هیچ اشتهایی نداشتم الان خیلی دوست دارم همش بخورم اما همزمان تنبل هم شدم و حوصله غذا پختن ندارم لذا بیشتر مزاحم مامانجونت میشم و خدا حفظش کنه از هیچی برام کم نمیذاره...

خیلی وقته شما رو توی سونو ندیدم و دلم تنگ شده. برای 21 خرداد وقت دکتر دارم که هم برام سونو بنویسه و هم آمپول رگام...  اما دوست دارم زودتر برم برای همین هم به خاله عاطفه زنگ زدم و گفتم هر وقت برای خودت وقت سونو گرفتی از سونوی نرگس، برای منم بگیر من زودی میرم دکتر میگم برام بنویسه...

دیروز خیلی خیلی حس میکردم دوست دارم روزی بیاد که به دنیا اومده باشی و بغلت کنم و بوت کنم و ببوسمت و عاشقانه نگاهت کنم... حلما جونم با اومدن شما توی زندگیم محبتم به پدر و مادرم خیلی بیشتر شده... حس میکنم چقدر منو دوست دارن و خداییش هیچ کوتاهی ای نمی کنن... در کل مفهوم خانواده برام خیلی ارزشمندتر شده و همش به خودم تذکر میدم که قدر تک تکشون رو بدونم... پدرم، مادرم، همسرم که واقعا دیگه همه کس من شده و داداش گلم که اگرچه این روزا سرش خیلی شلوغه اما میدونم که خیلی منو شما رو دوست داره...

حلما کوچولوی مامان... ازت میخوام برام دعا کنی... خیلی هم دعا کنی که مادر خوبی برات باشم... همسر خوبی برای پدرت باشم... و فرزند خوبی برای اون دو فرشته مهربونی که لحظه لحظه قلبشون برای ما می تپه...

عزیزم حسابی توی دل مامان بازی کن، تمرین کن، به صداها گوش بده، کنجکاوی کن و سالم و باهوش و به موقع به دنیا بیا... باشه دخترم؟

 

پسندها (4)

نظرات (8)

مامان علی کوچولو
5 خرداد 93 14:33
عزیزم تا چشم بهم بزنی میبینی حلما جون توی بغلته ، انشالله که صحیح و سلامت باشه
مامان خانومی
پاسخ
وای عزیزم... انشالله... برای دیدنش لحظه شماری میکنم
ژاله مامان آیدl
5 خرداد 93 18:19
مامانی دوست داری اتاق نینی شیک و تک باشه یه سری به کادو نمدی بزن kadonamadi.blogfa.com حلقه اسم ، آویز ،گیفت تولد ، گیفت دندونی ، گیفت عید .... هر کدی که دوست داشتی برام تو سایت پیغام بزار تا قیمتشو بگم آدرس ایمیل یا وب سایتتم حتما برام بنویس
مامان پریسا
6 خرداد 93 11:31
سلام منم خیلی طالبی، هندونه و ابنجور میوه‌ةای آبدار می‌خوردم. ان شاء الله حلما سادات سالم و شاد دنیا بیاد و شما هم شادتر از مهیشه باشید.
مامان خانومی
پاسخ
خب توی این فصل خیلی هم میچسبه. یه روز یک راننده تاکسی متوجه شد باردارم گفت تا میتونی هندونه بخور. خانم من سر بچمون خورد خیلی بچه خوشگل و سفید شد
مامان حبه قند
7 خرداد 93 10:22
عزیزم نی نی ما خوب گرسنه هست بهش به به بده بخوره. سعی کن از غذاهای مقوی بخوری. انشاله بزودی حلما خانم رو تو بغلت می گیری.
مامان خانومی
پاسخ
قربونش برم من... چشم خاله جون حتما بهش به به میرسونم... الان هم ناهار خوردم داره جست و خیز میکنه... جیگرش برم
انسیه مامان امیرعلی
8 خرداد 93 14:57
عزیزم دوست داشتین عکس سیسمونیتونو توی این وبلاگ بدین بزارم http://ninisismuni.niniweblog.com/ یاتووبلاگ خودتون بزارین تا من ذخیره کنم مهم نیست از کل اتاق باشه میتونه ازلوازم تک تک باشه ببخشید وقت نمیکنم بیام سربزنم دوباره اگه میشه بیاید به یکی ازوبلاگهام نظرتونوبگید درضمن من کارهای عروسکی مخصوص اتاق نینی هاهم انجام میدم عزیزم http://manvanamadiham.blogfa.com/ منتظرنظرت هستم حتی اگه چیزی نپسندیدی
مهساخانوم
10 خرداد 93 23:07
اخیییییییییییییییی.سلام.خیلی دوس دارم وقتی بدنیا میاد ببینمش لطفا لینکم کن
مامان خانومی
پاسخ
ممنون دوست گلم
حبه قند
18 خرداد 93 22:19
کجایی مامانی؟
مامان خانومی
پاسخ
سلام عزیز دلم. ممنون که به یادم بودی. سرم شلوغ پلوغه خیلی برام دعا کن باشه؟
نازین
15 تیر 93 12:20