حلماسادات خانومحلماسادات خانوم، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

عاشقانه های من و نی نی

سیسمونی جیگر طلای ما

1393/6/25 19:26
نویسنده : مامان خانومی
1,646 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم. این هم عکس سیسمونیت... ببخشید اینقدر دیر شد و کامل هم نیست...

 

وسایل داخل کمدت. اون قاشق سه تایی ها چقدر به درد بخور بودنخندونک

 

سرویس کریر و کالسکه و روروئکت عزیزم. 

رنگ اتاق رو هم زرد و سبز انتخاب کردم و همه خیلی خوششون اومد. اون استیکر هم که روی دیوار کمدت هست رو خاله اسما به مناسبت بارداریم بهم کادو داد... خیلی رویایی و نازه

 

کفش ها، دمپایی ها، حوله، پتو اسپانیایی، بالشت شیردهی و...

 

سرویس پتو و لحاف تشک شما

 

 

کیف وسایل شما

 

 

گهواره کنار تخت مادر، پتو و یه سرویس خواب که مامانجونش دوخته

 

 

پرده و فرش رو سعی کردم با رنگ های اتاق و سرویس ست کنم. در کل سعی کردم اتاق رنگارنگ باشه تا تک رنگ. به نظرم اینطوری برای نی نی جذاب ترهمحبت

 

عروسکهای کوچولو ساخته دست خودمه... یه همچین مامان هنرمندی داری شما...

 

کتابهای بچه فرهیخته من...

پ.ن: خدا خیر بده به خاله اسما و خاله زینب عزیز که سه روز قبل تولد شما اومدن و از اتاقت کلی عکس گرفتن اگر نه با اینهمه مشغله همین چندتا عکس رو هم نگرفته بودیم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان علی کوچولو
1 مهر 93 10:21
مبارکش باشه.انشالله به خوشی استفاده کنه
مامان خانومی
پاسخ
خیلی خیلی ممنون از لطفت