حلماسادات خانومحلماسادات خانوم، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

عاشقانه های من و نی نی

2. اولین خرید دونفرونه

1392/11/27 10:39
نویسنده : مامان خانومی
346 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی مامان. عشق کوموچولوی من... (بابات بهت میگه کوموچولو)

امروز خیلی خوشحالم عزیز دلم... آخه دوتایی با هم رفتیم و برات چندتیکه لباس خریدیم... من و شما دیشب تهران موندیم و پیش بابا نرفتیم چون امروز هم میخواستم بیام اداره. برای همین با خاله زکی رفتیم خوابگاه دوران دانشجوییمون... خیلی خاطره ها برام زنده شد... خوابگاه هم نزدیک فروشگاه البسکو بود و خلاصه من فرصت رو مغتنم شمردم و امروز صبح رفتم برای خرید واسه شما نی نی ناز

القصه ما برای شما از مکه و مدینه کلی خرید کردیم... ولی اکثرا برای شش ماهگی به بعد شماست واسه همین لباس برای قبلش کم داری... منم یک هفت تیکه خیلی ناز سایز 1 برات خریدم و یک سویشرت و شلوار سایز 1 که برای سه ماهگیتون خوبه... اگر فرصت شد عکسشو بعدا اضافه میکنم

شما امروز ده هفته و یک روزت هست... مراقب خودت باش و از خدا بخواه سالم و سرحال دنیات بیاره...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)